Site logo

Handelsbetingelser på bilskolen.dk

Senest opdateret juni 2022

Levering

Bilskolen.dk er en digital platform i form af en hjemmeside, der er hostet på en ekstern server hos tredjepart. Vi kan derfor ikke yde erstatning eller anden kompensation, såfremt vores hjemmeside oplever nedetid (offline), hvor den ikke er tilgængelig. Vores hjemmeside skal desuden løbende gennemgå opdateringer for at være funktionel.

Bilskolen.dk kan ikke holdes juridisk ansvarlig såfremt hjemmesiden udsættes for hackerangreb, der forsager nedetid eller stjålne oplysninger. Vi har en vedtaget procedure i tilfælde af hackerangreb, ligesom vi naturligvis har taget en række sikkerhedsforanstaltninger der har til hensigt at holde hackere væk.

Vi forbeholder os retten til at fjerne indhold, som du har tilvejebragt på hjemmesiden, såfremt vi vurderer at det kan virke stødende mod visse målgrupper.

Har vi ikke modtaget betaling for din fortegnelse, fjernes alt indhold, du har uploadet til hjemmesiden, og vil først blive offentliggjort igen når betalingen falder.

Bilskolen.dk accepterer betaling i form af bankoverførsel.