Site logo

Bliv partner

Markedsføringsværktøjet over dem alle

Du ved, at som køreskole gælder det om at få dine elever til at bestå hurtigst muligt. Dette får du kun ud med mund til mund metoden – og på nettet foregår dette via bedømmelser og karakterer.

Vi har skabt en unik platform, hvor du lige præcis kan vise hvor hurtigt dine elever kommer igennem forløbet – dermed hvorfor elever skal vælge dig.

Kommende elever kan nu tjekke din køreskoles effektivitet, og dermed få en idé om, om den kvalitet du leverer.

Folk tjekker og deler erfaringer på nettet

Skab troværdighed med en firmaprofil på Bilskolen.dk, hvor du kan opbygge dit gode navn med troværdige bedømmelser og gennemsnitlige beståelsesforsøg.

Der er intet nyt i, at folk tjekker nettet for bedømmelser af virksomheder på nettet, det gør faktisk langt de fleste af os. Men simple stjernebedømmelser er ikke længere nok til at skabe den afgørende konvertering, der får folk til at ringe eller skrive.

Bilskolen er det suverænt mest troværdige medie, når det kommer til bedømmelser af køreskoler i Danmark.

Bliv en del af bilskolen.dk

Kom med på bilskolen.dk nu

Vi søger legekammerater, der vil være med til at skabe en seriøs og troværdig digital platform. Er det jer?

Vil du være en del af Bilskolen.dk?

Foruden et godt og genkendeligt navn, tilbyder vi en række fordele når du opretter din køreskole hos os. Vi har sat os for at skabe den bedste platform til at skabe troværdighed mellem køreskoler og elever i Danmark, og det arbejder vi for hver dag. Vi vil gerne have din køreskole med, og derfor tilbyder vi en række brugbare funktioner der hjælper dig med at skaffe flere elever og større troværdighed.

Alt dette får du

Ofte stillede spørgsmål

Bilskolen.dk er en online platform, der skaber bro mellem elever og køreskoler i Danmark, gennem troværdige bedømmelser.

Vi har udviklet et særligt værktøj, der tillader elever at angive hvor mange forsøg de brugte på at består hhv. teoriprøve og praktisk prøve. Vi tager gennemsnittet af disse tal og viser dem på din firmaprofil, så kommende elever kan få en idé om kvaliteten af forløbet. Vi tror på transparens og troværdighed.

Ja, du har naturligvis mulighed for at komme med svar på bedømmelser der omhandler din firmaprofil.

Vi tillader naturligvis ikke falske bedømmelser fra vores brugere, men kan kan have svært ved altid at skelne mellem en falsk og sand bedømmelse. Derfor, i visse tilfælde, kan vi bede om dokumentation fra anmelderen, såfremt vi har begrundet mistanke om en falsk bedømmelse.

Bindingsperioden er 365 dage.