Site logo

Vilkår og betingelser for brug af bilskolen.dk

Sidst ændret juni 2022

Bilskolen.dk (i det følgende blot vi, os, vores), forbeholder os ret til at ændre i nedenstående vilkår for brug af vores tjeneste (i det følgende blot hjemmesiden), uden foregående varsel herom.

Upload af indhold

Indhold omfatter såvel tekst, billeder og links som uploades til hjemmesiden. Indhold uploades når brugeren (du) skriver en kommentar til et indlæg, skriver en anmeldelse af en oplevelse hos et firma på profilen der repræsenterer firmaet på hjemmesiden.

Ligeledes er indhold også hvad der skrives af tekst på en firmaprofil, samt billeder der uploades på en firmaprofil.

Der må under ingen omstændigheder uploades indhold af upassende eller diskriminerende karakter, herunder men ikke begrænset til:

• Diskrimination af hudfarve, religion, køn, handicap eller seksualitet
  • Indhold der bryder gældende dansk lovgivning
  • Indhold der fordrer eller opfordrer kriminelle aktiviteter

Det er alene brugerens eget ansvar at sikre, at tilblivelsen af indholdet er legitimt, samt at brugeren har tilladelse til at dele indholdet eller selv er ejer af indholdet.

Vi kan til en hver tid vælge at fjerne indhold som brugeren har uploadet til hjemmesiden, uden foregående varsel herom.

Ser vi indhold der bryder dansk lovgivning, underretter vi omgående politi og myndigheder herom.

Verificering/validering af rigtigheden af bedømmelser

Med internettets hastige dynamikker, har vi desværre ikke mulighed for at tjekke rigtigheden af de bedømmelser der skrives på firmaprofiler. Ej heller har vi mulighed for at be- eller afkræfte om de gennemsnitlige beståelsesprocenter, der angives sammen med bedømmelsen, er sandfærdige.

Dog vil vi gå ind i sager, der virker til at have til formål at skabe usande påstande om vores partnere. Vi tillader altså ikke trolling eller flaming af nogen form. I visse tilfælde kan vi derfor bede om at se dokumentation at brugeren har gennemført et undervisningsforløb hos en af vores partnere.